Start Up Nation 2018 – Realizarea proiectului. CARE SUNT PASII

Am primit foarte multe intrebari si cereri referitoare la modul de lucru si pasii ce trebuie facuti pentru realizarea, depunerea si implementarea unui proiect pe START UP NATION.

De aceea, va transmitem mai jos, modul nostru de lucru, asa cum ar trebui sa fie, de altfel, la toti, privind acest program:

  1. Stabilirea afacerii ce doriti sa o realizati, in special codul CAEN specific acestei activitati
  2. Contactare firma de consultanta
    1. verificare eligibilitate afacere
    2. calculare punctaj si sanse aprobare proiect
    3. stabilire conditii infiintare firma (asociati, coduri CAEN, etc)
  3. Infiintare firma
    1. deschidere cont curent banca
  4. Semnare contract consultanta
    1. transmitere documente firma catre consultant
      1. certificat inregistrare,
      2. rezolutie,
      3. act constitutiv,
      4. certificat constatator extins,
      5. carte identitate administrator si actionari
      6. informatii cont curent banca
    2. obtinere oferte personalizate pentru echipamentele/utilajele/serviciile ce doriti sa le achizitionati prin proiect
    3. stabilire numar de personal ce va fi angajat prin proiect si salariul aferent (daca se deconteaza sau nu)
    4. stabilire cheltuieli cu chiria/etc (daca se deconteaza sau nu)
  5. Realizare proiect de catre firma de consultanta
  6. Transmitere proiect catre d-voastra spre verificare
  7. Stabilire varianta finala proiect si pregatire pentru depunere
  8. Depunere proiect
  9. Solicitare informatii suplimentare din partea agentiei (daca este cazul) si transmitere raspuns la acestea
  10. Aprobare proiect
  11. Semnare contract cu agentia pentru finantarea investitiei propuse
  12. Realizare achizitii (cereri de oferta, oferte, etc)
  13. Contractare cu furnizorii alesi (desemnare castigatori, semnare contracte, conditii, etc)
  14. Contractare credit banca si fond garantare (daca este cazul)
  15. Achizitie echipamente, utilaje, servicii, etc (achizitii, procese verbale de receptie, ordine de plata, declaratie caracter inovativ, garantii, asigurari, dare in functiune, probe, etc)
  16. Angajare personal propus prin proiect
  17. Obtinere avize, autorizatii de functionare, etc (daca este cazul, in functie de activitatea propusa)
  18. Solicitare rambursare cheltuieli
  19. Rambursare cheltuieli
  20. Finalizare proiect

Aici aveti si CEA MAI BUNA OFERTA DE CONSULTANTA EXISTENTA pentru realizarea proiectului d-voastra pe programul START UP NATION 2018: CLICK AICI PENTRU A VIZUALIZA OFERTA!

 

Pentru mai multe detalii si informatii, ne puteti contacta oricand, completand formularul de mai jos:

Va rugam sa ne transmiteti cat mai multe date si informatii privind investitia dorita, pentru a putea calcula sansele, de a gasi programul pe care se incadreaza si de a putea calcula chiar si punctajul ce se poate obtine. Va stam la dispozitie si la telefon 0722 - 800.313 sau 0722-800.603.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: